حنانه حنانه ، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره

برای دخترم

قند

1392/4/26 18:58
نویسنده : مادر و پدر
533 بازدید
اشتراک گذاری

خبر بارداری مجدد یکی از دوستان را شنیدم. محمد مصطفی می گوید: چیه؟ حسودیت شد؟ می گویم: نخیرم، حسودی واسه چی؟ من همین یدونه بسمه. توی دلم ولی یک چیزی آب شد، مثل قند! و نشان داد که مادر بودن حرف حساب سرش نمی شود! و مادری کردن شیرین شیرین است مثل عسل، با همه ی مشقتهایش. (همین طور نشان داد که من پس از یک سال و اندی بدخوابی و بیخوابی، باز هم آدم بشو نیستم!!)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

آسمان
27 تیر 92 2:30
بعد 1سال و اندی؟ من بعد4ماه نوزاد چند روزه میبینم کله قند تو دلم آب میشه‏ خواهرجان همش به خودم میگم عجب بی عقلی بودم3سال بی بچه بودم‏!‏


پس منتظر آبجی یا داداش کوشولوی محمد صالح هستیم :-)
الهام مامان آوینا
28 تیر 92 13:13
سلام تو وبلاگ اوینا ختم قران دسته جمعی برگزر کردیم دوست داشتید بیایید و شرکت کنید... منم تو همین هفته مطلع شدم یکی از دوستای وبلاگیم که فرزندش هم سن دخترمه دوباره باردار شده.. خیلی سخته خیلی
شیما
31 تیر 92 6:00
واااااااای نگو از فکر کردن به موضوع هم وحشت میکنم
مامان محمدمهدی
2 مرداد 92 9:36
وای خانوم منم تا چند وقت پیش به عالم و آدم میگفتم این یکی برای هفت پشتم بسه خیلی اذیت شدم سرشو از این حرفای بیخودکی اما حالا بنا به هزار دلیل همش میگم کاش اینقدر تفکرم قدیمی نبود و زودی دومی رو میاوردم

جدی؟ من هنوز به این نتیجه نرسیدما
محراب و مليكا
6 مرداد 92 12:11
خاله قربونش بشه دوست عزیز مليكا در جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحال می شم به وب دخترم بیاین ( آرشيو مطالب ) و لطف و مهربونی خودتونو از ما دریغ نکنید. كد 576 رو به 20008080200 پيامك كنيد . اگه قبلا از شماره خودتون راي دادين لطف كنيد از يه شماره ديگه برا دخترم بفرستيد . امروز كه نتايج رو ديدم رتبم خيلي پايين بود حقيقتش دلم خيلي شكسته . لطف كنيد به دخترم راي بدين و اگه ميشه به دوستان و آشناهاتون هم بگين به دخترم راي بدن كد 576 . ممنون كه دلم رو نشكستين http://mehrabmanezendege.niniweblog.com/
الهام مامان آوینا
6 مرداد 92 13:21
سلام زهرا جون.... دومین ختم قران دسته جمعی را تو وبلاگ اوینا برگزار کردیم دوست داشتید شرکت کنید یه سر بزنید و ثبت نام کنید... هر مادر یک جز ....
مامان محمدمهدی
15 مرداد 92 9:24
خب نرسیدی چون حنانه جون کوچیکتر از محمدمهدیه و تو اون روزای من سیر میکنی!
فکر کنم البته


بله، ولی حنانه به سن محمد مهدی جان هم برسه چشمم آب نمی خوره به این نتیجه برسم!
یک تجربه ساده
15 مرداد 92 10:12
چه جالب. منم هر وقت یه نی نی میبینم دلم ضعف میره.
فرشته
16 مرداد 92 3:50
خصوصی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به برای دخترم می باشد