حنانه حنانه ، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

برای دخترم

بی من

1392/5/22 17:09
نویسنده : مادر و پدر
664 بازدید
اشتراک گذاری

یادت باشد باز دوباره بدون من رفتی، هر بار که بی من رفتی با خودم گفتم دفعه ی بعد نمی گذارم بروی، دو تا پایم را می کنم توی یک کفش و نمی گذارم بروی، ولی هر بار شوق توی چشمانت را که دیدم ...

باور کن، بی تو لحظه هایم آهسته می گذرند، باور کن، بی تو بغض در گلوی ثانیه هایم می شکند، باور کن، بعد پنج سال، هنوز هم یک روز بی تو برایم یک سال است، دلم برایت تنگ است ...

اگر باور نداشتم که به جهاد می روی، نمی گذاشتم بروی، خودت خوب می دانی

پ.ن: دلم برای  آدمهایی نمی سوزد که برای درمان دندان دردشان چشم به راه بچه های اردو جهادی هستند، دلم برای خودم بیشتر می سوزد

اردو جهادی     اردو

جهادی   و

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

آسمان
23 مرداد 92 1:25
سلام.خوبی؟
همچنان سربازی یا اردوی جهادی؟
خصوصی هم داری


سلام. ممنون. شما خوبین؟ این دفعه اردو جهادی
مامان محمدمهدی
23 مرداد 92 8:48
ای خدا این دو تا عکس از بچه ها خیلی خوبه ادم دلش میخواد تک تکشونو بغل کنه و حسابی بچلونه صبر و استقامت شما در برابر دوری ها و نبودهای ایشون هم جهادیه انشاءالله مقبول
طفل معصوم
24 مرداد 92 0:46
اوه پس شمام اهل اردو جهادي هستين؟
منم تاقبل مادر شدنم مي رفتم اردو اما بعدش ديگه ديدم دست وپاگير بقيه ام ؛ آقاي پدر تنها ميرن
از طرف کجا ميرين اردو؟

بیشتر همسرم اهلشه البته. منم مثل شما فکر می کنم با وجود یه دختر کوچولوی شیطون بیشتر باعث دردسر میشم تا کمک! از طرف دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی
الهام مامان آوینا
1 شهریور 92 18:03
واقعا هم سخته بی همسر روزهایی را سپری کردن.. من وقتی میرم شهرستان وقتی میخوام یک هفته خونه مامانم بمونم گاهی اوقات خیلی ناراحتم با اینکه خیلی لذت داره چرا که حداقل یه باری از لحاظ بچه داری کردن از دوشت کم میشه ولی نمیدونم شاید وابستگیم نسبت به همسرم باعث میشه که روز شماری کنم برای اومدن همسرم.. مثل بچه ها که بهشون میگن چند شب بخوابی بابات میاد منم اون طوریم.. خدا صبرتون بده...
دوست
7 شهریور 92 10:14
خوشا به سعادتتون چقدر شما احساس عاشقانه به همسرتون دارید خدا زیادش کنه البته دو طرفشو


مامان گل پسرا
4 مهر 92 10:33
سلام،من همین الان الان پیداتون کردم و از این بابت خیلی خیلی خوشحالم
خوش به حالتون که چنین توفیقاتی داشتین.من هر وقت گزارشهایی از این اردوهای جهادی از طریق تلویزیون میبینم، علاوه بر ذوق زدگی مزمن،آه حسرت از نهادم بلند میشه که چرا ما نه؟!!
برای حضور در این اردوها شرط خاصی مثلا شرط سنی وجود نداره؟(البته من 14 سال بیشتر ندارم ها... کلی سؤال کردم)
اگه به ما سر بزنید خیلی خوشحال مون میکنید


سلام . ممنون ،به هم چنین
درباره اردوهای جهادی بستگی به این داره که با چه گروهی برین ، بعضی گروه ها وابسته به مدارس یا دانشگاه ها هستن که طبیعتا اکثرا از بچه های همون دانشگاه یا مدرسه هستن. اما یکسری گروه هایی هستن که به صورت خودجوش تو این زمینه فعالیت می کنن ، شرط سنی هم به گروهش بستگی داره ، اگر خواستین خوشحال می شم بتونم کمکتون کنم . راستی شما 14 سالتونه؟؟؟؟؟؟؟؟

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به برای دخترم می باشد