حنانه حنانه ، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

برای دخترم

دلم روضه می خواهد

1392/8/16 14:02
نویسنده : مادر و پدر
587 بازدید
اشتراک گذاری

محرم آمده، می دانی دلم چه می خواهد؟ دلم می خواهد همه ی این فکرهایی که در سرم می چرخند را یکدفعه بریزم بیرون، بعد یک صبح تا شب بروم بنشینم در مجلس حاج آقا قاسمیان، بعد یک دل سیر گریه کنم، برای خودم، بعد حاج آقا روضه ی شیرخواره ی کربلا را بخواند و من هق هقم برود برسد به آسمان، حنانه را محکم در بغلم بگیرم و قلبم هی تند تند بزند، بعد من همسر خوبی بشوم و مادر خوبی بشوم و دختر خوبی بشوم و آدم خوبی بشوم...مثل آن روزها که محمد مصطفی مرا می برد مجلس حاج آقا و بعد که بیرون می آمدیم من حس می کردم که خیلی آدم بهتری شده ام ... دلم تنگ است

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان طهورا
16 آبان 92 21:34
گفتی همسر خوب؟؟؟؟؟؟ مادر خوب؟؟؟؟؟؟؟ واااااااای خاک عالم به سر هم چو منی
مامان محمدمهدی
18 آبان 92 9:39
دل ما هم برای خوب بودن تنگه بانو التماس دعا
مادر و پدر
پاسخ
محتاج دعا
مامان تسنیم
19 آبان 92 8:34
جانا سخن از دل ما میگویی....
ستاره
23 آبان 92 18:56
قربون این دغدغه قشنگت
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به برای دخترم می باشد