حنانه حنانه ، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره

برای دخترم

اندر احوالات این روزهای ما...

1391/8/28 11:55
نویسنده : مادر و پدر
206 بازدید
اشتراک گذاری
  • ما یک مادر و دختر سرما خورده ایم که یکیمان باید با این حالش از دیگری مراقبت کند. خواستم بنویسم که این چند روز چه بر من گذشت بعد دیدم فقط باید بنویسم شکر، شکر، شکر به خاطر همسری مهربان.
  • چند روز پیش جلسه دفاع محمد مصطفی برگزار شد که اتفاقا با روز تولدش یکی شده بود. حنانه خانم هم حسابی پدرش را تشویق کرد! تولدت مبارک همراه بی نظیر لحظه های تلخ و شیرین زندگی ام...
  • 15 آبان دخترم را بردیم آتلیه. بماند که محمد مصطفی مدام از من سوال می کرد که به نظرت کار درستی ست این آتلیه رفتن و از این قسم سوالات! من هم با اینکه ته دلم با خودم کلنجار می رفتم که آیا در این وضعیت اقتصادی که خیلی از مردم در زحمت و سختی اند این کار درست است یا نه، در مقابل این سوالات قیافه حق به جانبی می گرفتم و راه را بر هر گونه بحثی می بستم و.... خلاصه عکسا خیلی قشنگ شدن!!!!
  • در راستای حمایت از تولید ملی، اگر پوشک ایرانی که مشکل حادی ایجاد نکنه! میشناسین خیلی خوبه که به هم معرفی کنیم!
  • حنانه جانم این روزها گاهی حس حسادت من را بر می انگیزی وقتی توی بغل بابا مصطفی یت اینقدر ناز و راحت می خوابی! اددددد را یاد گرفته ای، پیش بینی خوشبینانه من می گوید کلمه ی بعدی که یاد خواهی گرفت "مامان" است!!
  • کوچولوی همسایه طبقه اول به دنیا آمده و من فعلا فقط صدای جیغ زدنهایش را شنیده ام با این حال دلم قیلی ویلی رفت برای یک نوزاد چند روزه!! خدا دل مادرها را چه طور درست کرده نمی دانم، که با این همه سختی که می کشند باز هم....
  • اون مامانهایی که مامانشان مدام پیششان است و در بچه داری کمکشان می کند وضعیتشان زمین تا آسمان فرق می کند با مامانهای دست تنها!  خدایا می دانم که می دانی!
  • حنانه جانم "موز" و "ماست" را خیلی دوست دارد...
  • حنانه جانم علاقه ای به چهار دست و پا رفتن ندارد...
  • حنانه جانم از اولین روزهای زندگی اش تا الان با هر چیزی مثل پتو که روی پایش موقع خواب انداخته شود مبارزه می کند!
  • مامان ریحانه اش می گوید حنانه روزی ژیمناستیک کار حرفه ای خواهد شد! و برایش اسپندهایی دود می کند بیا و ببین!
  • بابا حمیدش علاقه ی زیادی به چشاندن طعم پیاز به حنانه دارد!
  • عمو سعیدش ورژن جدید شعرهای "حنانه بانو" را در دست ساخت دارد!
  • عمه زهرایش سرگرم آموزش تلفظ کلمه "عمه" با فتحه ی روی میم است! و تنها همدم روزهای تنهایی من وقتی محمد مصطفی هنوز باز نگشته.
  • دایی محمد و خاله مریم و بابا جون مشغول غصه خوردن اند از ندیدن روی ماه حنانه جانشان!
  • و مامانی فرشته نجات روزهای سخت ماست!
  • روزهای ماه نهم زندگی ات در گذرند و می دانم دلم تنگ خواهد شد برای لحظه لحظه ای که می گذرد و عطر نابش ماندگار می شود در بطن ثانیه های زندگی ام...
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان فندق جون
28 آبان 91 11:57
________@@@@@@___________@@@@@ _______@@@________@@_____@@_______@ ________@@___________@@__@@_______@@ ________@@____________@@@__________@@ __________@@________________________@@ ____@@@@@@___________________@@@@@@@ __@@@@@@@@@_________________@@@@@@@ __@@______________________________________@@ _@@_________________@@@@@________________@@ _@@________________@@@@@@_______________@@ _@@@______________@@@@@@______________@@@ __@@@@_____________@@@@____________@@@@ ____@@@@@@______________________@@@@@@ _________@@_________________________@@ ________@@___________@@_____________@@ ________@@@________@@@____________@@ ________@@@______@@@__@__________@@ _________@@@_____@@@___@@@@@@@ __________@@@@@@@ ___________________@ ____________________@______________ _____________________@ ______________________@ ـــــــــــــــــــــــــ ____________@@@@___@@__@__@ _____________@____@@_@__@__@ ______________@@@____@_@@@ _______________________@ با قلمی به رنگ سبز با دلی به رنگ آبی مینویسم برای "تو" و دوستان مهربانم "تو" که بهترینی "تو" که خاص ترینی "تو" امانی "تو" امینی همه گل های شقایق هستند اما "تو" همانی "تو" همینی "تو" فرشته ی زمینی آپم بیا پیشم دوست عزیز
مامان محمدمهدی
28 آبان 91 12:54
چه اتفاقات جالبی!
مبارکتون باشه دفاع همسر گرامی
عکسارو بزارید ما هم ببینیم خب


چشم میذارم انشاا...
الهام مامان آوینا
28 آبان 91 15:07
در مورد پوشک که واقعا من هم دلم میسوزه از این بابت که کلی پول میدیم درسته بچه امون در اسایشه ولی باعث میشیم چرخ تولید کشور دیگه ای بچرخه.. ولی از بین همه پوشک ها به آوینا فقط فعلا مرسی و مای بیبی میسازه. البته مای بیبی پون لایه محافظ نداره احتمال سوختگیش را می بره بالا. ولی من بیشتر سعی خواهم کرد مرسی ببندم روزها را و شبها و مواقع مسافرت را یه پوشک خارجی را انتخاب کنم. در حال حاضر پمپرز ولی شاید به علت گرونیش هاگس و کن بی بی را امتحان کنم... چه جالب عمه آوینا اولین باره که عمه میشه اون هم هفته پیش من به آوینا می گفتم بگو بابا و مامان اونم از اون طرف میگفت نه آوینا بگو عمه... می گفت من از این بابت خوشحالم که آوینا کلمه عمه را زودتر از کلمات دیگه یاد می گیرهدر مورد اتلیه هم فک می کنم وضع اقتصادی همه بیشتر یکیه ولی چه باید کرد یادگاری این عکس برای بچه ها واجبه .... راستی عکسای اتلیه حنانه جان را بگذارید بعد از اماده شدن ما هم ببینیم
الهام مامان آوینا
28 آبان 91 15:24
خیلی مواظب خودتون و حنانه جون باشید انواع نوشیدنی های گرم و ویتامین دار را بخورید تا زود خوب بشید. من چشیدم این درد را. علی الخصوص که دور از خانواده باشی و کسی را کمک کار نداشته باشی...
الهام مامان آوینا
29 آبان 91 12:46
سلام زهراجان. یه سوال داشتم؟ آوینا دو تا دندون پایین در اورده. از دوتای بالایی فعلا خبری نیست ولی یکم احساس تورم بغل دندون پایینی می کنم. البته نمیدونم درسته یا نه. بگذریم سوالم اینه که با توجه به اینکه آوینا دندون داره دندونگیرش از نوعی هست که داخل فریزر قرار میدیم یخ بزنه و بعد به دستش میدیم. آیا دادن دندونگیر یخ زده به آوینا ت این شرایط که دندون داره کار درستیه؟؟؟؟ باعث نمیشه دندون پایینی هاش لق بشه؟؟؟؟ اخه یخ زده هست؟؟؟؟ ممنون میشم جوابم را زود بدی....


نه عزیزم مشکلی نداره، دندونا جاشون محکم تر از این حرفاس که با دندونگیر لق بشن. نگران نباشین
زینب السادات(مامان تسنیم)
30 آبان 91 17:47
1- ماهم از همون روزهای اول پوشک مرسی استفاده ردیم و راضی هستیم
2- کار خوبی کردی رفتین آتلیه خیلی موندگارن عکسای آتلیه. تو این اوضاع اگه بخوای حساب کنی خیلی کارهای دیگه غیر از آتلیه هم نباید کرد...به نظر من در قدر توان باید کمک کرد به فقرا هرچی بیشتر هم بهتر...
3- سرما خوردگی این روزها خیلی سخته ما که کل خانواده سرماخوردیم: مادربزرگ من و تسنیم هرسه هم خیلی سخت
4- این شبها ما را دعا کنین
5- راستی کدوم آتلیه رفتین؟


محتاج دعا زینب جان، آتلیه سها
مامان طهورا عسلی
2 آذر 91 2:02
وای چقدر طولانی بود................................................................................................................
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به برای دخترم می باشد