حنانه حنانه ، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره

برای دخترم

عهد

1391/10/17 12:00
نویسنده : مادر و پدر
216 بازدید
اشتراک گذاری

حنانه ام، دختر کوچولوی معصوم من، گاهی که شب ها بعد از ده بار بیدار شدن، برای بار یازدهم با صدایت از خواب می پرم و بلند می شوم، "استغفرا..." ی می گویم یا در اوج خستگی کلماتی بر زبان می آورم که خیلی در ذهنم نمی ماند، مثل: "حنانه مامان بخواب دیگه" یا "چرا نمی خوابی آخه؟"

دختر زیبایم، این بخش از مادری مرا از دفتر کودکیهای معصومانه ات خط بزن و پاک کن، کاستی های مادری من را نادیده بگیر گل من. من سعی خود را می کنم که روح زیبای تو را با زشتی های خود آلوده نسازم. امروز با خود عهد می بندم هیچ گاه خستگی هایم بهانه ای نشود برای حتی لحظه ای آزردن روح پاکت، و عهد می بندم نگذارم فشار خستگی و ناتوانی و بی خوابی، بر من غلبه کند... خدایا می دانم کمکم خواهی کرد ...

حنانه ی من، عاشقانه دوستت دارم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان محمدمهدی
17 دی 91 13:01
خیلی جالبه که اینطور تفکری داری و اینطور میگی مامان مهربون حنانه جون
من غبطه میخورم به اینهمه لطافت روح مادرایی که دختر دارن!
یعنی چون من بچه م پسره لطیف نیستم یا ربطی به پسر و دختری نداره؟



نمیدونم کجای این پست نشون میده من مادر لطیفی هستم! این فرشته ها چه دختر و چه پسر اینقدر معصومن که ما حق نداریم با ذره ای عصبانیت باهاشون رفتار کنیم. البته حنانه خیلی کوچولوتر از محمد مهدی دوست داشتنی شماست، شاید در برخورد با آقا کوچولو گاهی وقتا جدیت نیاز باشه ولی عصبانیت نه.
مامان یاس
17 دی 91 23:54
خوش بحال حنانه خانم با این مادر عاشقش !
مامان محمدمهدی
18 دی 91 21:18
سلام
بنظرم تو سرتاسر نوشته ت لطافت موج میزد..قتی خوندمش چندین بار حس کردم دوست دارم من هم خیلی لطیف شم.
آره منم قبول دارم بچه ها دختر و پسر فرشته ن.ولی برای برخورد با پسرها جدیت لازمه گاهاً .البته من به گفته خیلی ها لطیف نیستم و جدیم.خیلی و حدس خودم اینه که اگه دختر داشتم نمیتونستم جدی باشم و باید لطافت زیادی داشت


فکر کنم خدا به زودی به محمد مهدی کوچولو یه خواهر هدیه میده! اونوقت عملا دختر داشتن رو تجربه می کنین انشاا...
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به برای دخترم می باشد