حنانه حنانه ، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره

برای دخترم

بدون عنوان

1390/10/21 1:13
نویسنده : مادر و پدر
195 بازدید
اشتراک گذاری

دختر مامان فردا هفته ی 31 تموم میشه،داریم لحظه شماری میکنیم برای دیدن شما عزیزم. مامان ریحانه جون دیروز از مسافرت برگشتن،چند تا لباس ناز و خوشگل برای شما دختر گلم آوردن...دستشون درد نکنههههه تشویقعکساشو انشالا میذارم اینجا عزیزم...دیروز کمد و تخت دختر گلمم رسید،دست مامانی و بابا احمد درد نکنه...خیلی خوشگلن عزیزم...شما دختر نازمو توی تختت تصور کردم کلی کیف کردم، وقتی وسایل شما رو چیدیم توش عکساشو انشالا میذارم اینجا...بابایی الان مشغول درس خوندنه، برای بابایی و من خیلی دعا کن مامان جون،دوستت داریم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان یاس
28 دی 90 16:58
سلام به مامان خوب با نی نی قند عسلش من مامان یاس هستم نی نی ندارم ولی دعا کنید توفیق پیدا کنم نی نی هم مثل نی نی شما شیرین داشته باشم. خیلی خوشحالم که با شما آشنا شدم من شما را لینک میکنم شما هم منو لینک کنید و بیایین به این خانه تازه تاسیس ما سربزنید.من وبابا حسن تازه عروسی کردیم و عاشقانه داریم زندگی میکنیم که یه هو دیدیدم این دنیای نی نی ها برای ماهم هست پس اومدیم بلاخره با شما خانم گل آشنا شدم با نی نی مربایی تون خوشحال میشم اومدید نظر بدید و توی بحث ها وحرفهای ما هم شریک بشید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به برای دخترم می باشد