حنانه حنانه ، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

برای دخترم

پناه........

1392/2/9 1:14
نویسنده : مادر و پدر
338 بازدید
اشتراک گذاری

دلم ناگهان لرزید........

هر کودکی شاید از کاری خوشش نیاید ، شاید از کسی خوشش نیاید ، آن موقع است که سریع می آید پیش مادر یا پدرش ، می آید پیش پناهش.........

پیش من نشسته بود و هیچ کس دیگر هم نبود ..... گفتم حنانه بریم (مثلا) لباست را عوض کنم ، آن موقع داشت کار دیگری می کرد و نمی خواست که لباسش را عوض کنم(هر چند به نفع و سودش بود) ناگهان پرید بغل من و خودش رو محکم چسبوند به من که یعنی نمی خواهد !!! یک لحظه ماندم !دیدم دختر یک ساله ام از دست من به خود من پناه آورده............................. دست خالی اش را گردن من انداخته و از من در برابر خودم پناه میخواهد.......... خدا انگار این کودکان را برای تربیت ما خلق کرده...... خداوندا دستم خالی است ، در برابر تمام حکمت ها ، تقدیرها، کار های خودکرده و نکرده ام ، خداوندا از همه چیز به خودت پناه می آورم .........

پناهمان باش خدایا......

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

الهام مامان آوینا
9 اردیبهشت 92 12:43
الهی امین
مامان محمدمهدی
9 اردیبهشت 92 22:28
من هروقت محمدمهدی از خودم به خودم پناه میاره میترسم.سخت میترسم از خدا.یجورایی وحشت میکنم علتشم نمیدونم
سلام خانوم
آمین برای دعای خوب آخر متنتون

سلام بانو ...انشاالله که هممون برای همیشه در پناه خدا باشیم ...

علامه كوچولو
10 اردیبهشت 92 8:22
جبرئیل آمده بود ..
علی و جمله ملائک بودند ..
و محمد، عرق وحی به پیشانی داشت ..
و خدا داشت ترنم می‌کرد !!
در میان سخنانش، غزلی نغز سرود ...
نام آن شعر نکو ، "حضرت زهرا" بود!
********************
سلام بانو! عيدت و روزت مبارك

سلام. ممنون عید شما هم مبارک باشه انشاالله
مامان صدرا
11 اردیبهشت 92 13:00
مادر یعنی به تعداد همه روزهای گذشته تو، صبوری!
مادر یعنی به تعداد همه روزهای اینده تو، دلواپسی!
مادر یعنی به تعداد آرامش همه خوابهای کودکانه تو، بیداری!
مادر یعنی بهانه بوسیدن خستگی دستهایی که عمری به پای بالیدن تو چروک شد!
مادر یعنی بهانه در آغوش کشیدن زنی که نوازشگر همه سالهای دلتنگی تو بود!
مادر یعنی باز هم بهانه مادر گرفتن…
مامان حنانه جون عیدت و روزت مبارک

ممنون ، عید و روز شما هم مبارک باشه انشاالله
آسمونی*مامان سیب بهشتی*
13 اردیبهشت 92 2:36
باید از عشق بسازم غزلی قابل تو
غزلی ناب و صمیمانه به وزن دل تو..
دلی از جنس بهار است،که تقدیم تو باد..
سبز باشی و دلت خانه ی پاییز مباد..
سلام مامانی مهربون،روزت و عیدت مبارک
مادرانه هایت همیشه فاطمی

ممنون ، عید و روز شما هم مبارک


ستاره
13 اردیبهشت 92 3:38
انگار خدای دانا وحکیم تمام زیباییهای عالم رو در وجود این فرشتگان کوچولو نهاده است همه کاراشون بکر وپاک و قشنگه خدا حفظش کنه وروشنی چشمتون قرار بده!

بله واقعا و ممنون از دعاتون ، انشاالله....
الهام مامان آوینا
15 اردیبهشت 92 20:31
زهرا جون قالب زمستونیتون را بر نداشتی؟ احتمال دادم یادت رفته باشه


یادم نرفته، راستش فرصت نمیکنم بگردم دنبال یه قالب دیگه!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به برای دخترم می باشد