حنانه حنانه ، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره

برای دخترم

بدون عنوان

1391/3/30 12:42
نویسنده : مادر و پدر
204 بازدید
اشتراک گذاری

آن روزها من یک مادر خودخواه بودم! دلم میخواست مال من باشی، فقط مال خودم! دلم میخواست هیچ کس بغلت نگیرد، هیچ کس قربان صدقه ات نرود...امروز اما فهمیده ام تو مال من نیستی، من حق ندارم خودم را مالک تو بدانم، تو تنها امانتی هستی در دستان من، اصلا مگر می شود انسانی مالک فرشته ای باشد؟ فرشته مال خداست...

 

آن روزها من یک مادر خودخواه بودم! دلم می خواست مال من باشی،فقط مال خودم! دلم می خواست هیچ کس بغلت نگیرد، هیچ کس قربان صدقه ات نرود...امروز اما فهمیده ام تو مال من نیستی، من حق ندارم خود را مالک تو بدانم، تو فقط امانتی هستی در دستان ما. اصلا مگر می شود انسان مالک فرشته ای باشد؟ تو مال خدایی...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به برای دخترم می باشد