حنانه حنانه ، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره

برای دخترم

بدون عنوان

1391/4/13 15:30
نویسنده : مادر و پدر
210 بازدید
اشتراک گذاری

مادرم مثل هر روز زنگ زده تا از حال و احوالمان خبری بگیرد. من اما فکر می کنم حتما اتفاقی افتاده که دوباره تماس گرفته. یکدفعه یادم می آید که دیروز هم همین فکر را کرده بودم! احساس می کنم مرز بین روزهایم برداشته شده و روزهایم یک جورهایی با هم مخلوط شده اند! از دنیای آدم بزرگها خیلی دو شده ام. این روزها اگر انواع روش های آروغ گرفتن را ازم بپرسند بیشتر بلدم تا انواع حفره های تراش آمالگام را! روزهای من پر شده از بازی با فیلی و فلفلی، عسلی خانوم، مامان اردکی و نی نی اردکیهاش! عروسکهایت را می گویم دخترم... بی خیال دنیای آدم بزرگها، دنیای پاک کودکانه ات را عشق است دوست کوچولوی من!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سارا
13 تیر 91 19:09
سلام خدا حفظش کنه این دختر نازنین رو. واقعا همینطوری می شه یه مادر. مخصوصا اوایل. من که تا مدت ها، شعر هایی که برای دخترم می خوندم از هر ذکر و آیه و روایتی بیشتر ورد زبانم بود...
سارا
13 تیر 91 19:10
یادم رفت آدرس وبلاگ رو بذارم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به برای دخترم می باشد