حنانه حنانه ، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره

برای دخترم

مادر دندانپزشک یا دندانپزشک مادر؟!

1391/4/16 19:38
نویسنده : مادر و پدر
585 بازدید
اشتراک گذاری

دلش می سوزد برایم که مدرک دندانپزشکی ام را قاب کرده ام زده ام به دیوار! و نشسته ام خانه بچه داری می کنم! همه ی اینها را از لحن صحبتهایش می خوانم. با خودم فکر می کنم من یک دندانپزشک مادرم یا یک مادر دندانپزشک؟ شب بیداری های ایام امتحانات و سر و کله زدن با بیماران و عرق ریختن برای پیدا کردن کانال چهارم دندان مولر دیستال اکسس فک پایین! از ذهنم می گذرد. فکر می کنم چه کشیدیم ما در این دانشکده!...به دخترم نگاه می کنم، خودم را در چهره اش، در چشمانش می یابم.چیزی از درونم فریاد می زند: من انتخابم را کرده ام. من یک مادر دندانپزشکم...این قالب با روح و فطرت من سازگارتر است...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان تسنیم
17 تیر 91 13:23
من هم مادر مهندس را ترجیح میدهم...اصلا شاید بخواهم این مهندس آخرش را خط بزنم و بشوم یک مادر تنها و به مهندسی فکر نکنم دیگر...آخر تمام زندگی ام را دخترم پر کرده...بخواهم مهندسی را واردش کنم باید از سهم دخترکم کم کنم...
طفل معصوم
17 تیر 91 14:25
سلام ممنون از حضورت دير نمي شود براي استفاده از مدرکتان! انشالله يه سال ديگر هويت دندانپزشکيتان احيا خواهد شد
حمیده
31 مرداد 91 7:46
سلام اولین" مادر دندانپزشکی" هستید که می بینم تا الان فکر میکردم فقط دندانپزشک مادر داریم! خدا اجرتان بدهد
ما (من و گاهی بابا)
3 شهریور 91 8:20
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به برای دخترم می باشد