حنانه حنانه ، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره

برای دخترم

خدایا شکر

1391/4/20 12:09
نویسنده : مادر و پدر
252 بازدید
اشتراک گذاری

کودک گرسنه

از دیروز که حنانه جان را برده ام بیمارستان بهمن برای چکاپ 4 ماهگی، حالم خیلی بد است. چرا؟ چون وزن دخترم پنج کیلو و هشتصد و هشتاد گرم! است، چون انتظار داشتم حداقل 6 کیلو شده باشد. هر چه اصرار کردم خانوم دکتر اجازه ی شروع غذای کمکی را برای دخترم نداد که نداد. بماند که دیشب بابت این موضوع گریه کردم!! خودم را سرزنش می کردم که لابد من کوتاهی کرده ام و حتما شیرم کم بوده و دخترم گرسنه مانده و ... به عکس بالا که نگاه می کنم از خودم خجالت می کشم. خدایا من چقدر از تو دورم، خودت بهتر می دانی... شکر

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان امیرحسین
20 تیر 91 17:37
عزیرم ناراحت نباش. 20 گرم اینقدر نگرانی نداره. بعدا بزرگ میشه خودت به این نگرانی و گریه کردنت می خندی. بعدا بزرگ میشه و بهش میگی دختر رژیم بگیر لاغر بشی شوهر برات پیدا نمیشه!!!!
مامان امیرحسین
20 تیر 91 19:55
لینکتون کردم سربازای ولایت
مرجان
22 تیر 91 12:33
وای تو رو خدا حرص این چیزها رو اصلا نخور بد جوری پشیمون میشی بعدا.
مامان تسنیم
23 تیر 91 2:39
خدایا دل مادر این کودک گرسنه را شاد کن... مگه نوزادی با این دستای کوچولو با چقدر شیر سیر میشه؟؟؟؟ با چقدر سیر دستای کوچیکش، تپلی که نه همون حالت عادی را پیدا میکنن؟؟؟؟ خدایا شکرت که نی نی های ما 100 گرم-200 گرم از رشدشون اون هم تو منحنی خودشون کم دارن...
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به برای دخترم می باشد