حنانه حنانه ، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره

برای دخترم

مادر

1391/8/10 23:53
نویسنده : مادر و پدر
193 بازدید
اشتراک گذاری

بدترین فکری که می تواند مدام یک مادر را آزار دهد این است: "من مادر خوبی نیستم."

حنانه جانم، دختر عزیزتر از جانم، زمان به سرعت می گذرد و روزها از پی هم می آیند و می روند و تو هر روز بزرگ تر می شوی. هر روز که می گذرد مهرت بیشتر و بیشتر در جانم ریشه می دواند و من حس می کنم دلم تاب این همه وابستگی و دل بستگی را ندارد. روحم بی رمق است، نه از بار مسئولیت پروردن تو. بی رمق است از این رو که با هر قطره اشک تو می شکند و با هر ناله ات دلم بی تاب می شود...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان تسنیم
11 آبان 91 0:16
iهمیشه با خودم میگم تسنیم امانت خداست کنار من و باباش. مال ما نیست اگه اینطوری برای خودم جا بندازم راحت تر میتونم با سختی ها کنار بیام با خودم میگم بیشتر از اونی که من تسنیم را دوست داشته باشم خدا دوستش داره...این فکر خیالم را بابت همه چیز راحت میکنه
الهام مامان آوینا
12 آبان 91 23:34
خیلی مادر بودن سخته. چند روز پیش عمه دخترم داشت ناخنش را می گرفت و ناگهانی و به صورت غیرعمد پوست ناخنش را گرفت وای خدای من دیدم آوینا جیغ زد و صداش دیگه نمیاد حالت ضعف نمی دونی عزیزم جونم به لبم رسید انقدر فوت کردم تو صورتش که عمه بیچاره اش از من بیشتر ترسیده بود یه یاابوالفضل گفتم و بالاخره نفسش برگشت ولی من گریه می کردم و اون گریه و عمه اش هم همینطور. عمه اش گفت تو اگر بخوای اینطوری بچه بزرگ کنی که خیلی زود خودت را از بین می بری. بالاخره اب زدم به صورتش ولی نمی دونی چه طوری می لرزیدم و سالاد درست می کردم . من که خیلی حساسم رو بچه ام. و خودم دوست ندارم انقده حساسیت را و فقط از خدا کمک می خواهم برای بزرگ کردن دخترم...

واقعا حساسیت بیش از اندازه خیلی آدمو از پا میندازه. به نظرم یه کم باید متعادل تر رفتار کنیم، گرچه خیلی سخته و تمرین نیاز داره!
مامان محمدمهدی
14 آبان 91 7:39
مامان تسنیم چه حرف قشنگی زده
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به برای دخترم می باشد