حنانه حنانه ، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره

برای دخترم

هشت ماهگی مبارک

1391/8/14 20:54
نویسنده : مادر و پدر
213 بازدید
اشتراک گذاری

هشت ماهگی ات خیلی شیرین است حنانه جانم، روروئک سوار ماهری شده ای! ، با روروئکت به همه جا سرک می کشی و دوست داری به همه چیز دست بزنی، از کشیدن دستمال کاغذی ها از جعبه شان خیلی لذت می بری! همچنان دوست داری فوت کنی و با دهانت حباب درست کنی مخصوصا وقتی بعد از قطره ی آهن بهت آب می دهم. دستت را به طرفم دراز می کنی تا بغلت کنم، کماکان شب بیداری هایمان ادامه دارد و کلا با خواب میانه ی خوبی نداری. در کل خانمی شده ای برای خودتماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان محمدمهدی
15 آبان 91 9:09
مبارک باشه منم عاشق بچه ای هستم که با روروئک راه براه کاری که محمدمهدی من نکرد
مامان تسنیم
15 آبان 91 11:53
یعنی شبه همش بیدارین؟ با چراغ خاموش هم نمیخوابه؟
البته تسنیم هم زودتر از 12.5 نمیخوابه تا آخرین لحظه هم از سروکولم بالا میره ولی یهویی تعطیل میشه
بووووووووووووووووووووس برای حنانه شیرین


نه اینکه اصلا نخوابه، هی میخوابه و کمی بعد بیدار میشه و این روند تا صبح ادامه داره.البته بعضی شبا هم خیلی خانوم میشه و فقط دو سه بار پا میشه ها!
الهام مامان آوینا
15 آبان 91 14:48
هشت ماهگیت مباااااااااااااااااااارک حنانه جون. ما هم چند شبیه ناخواب شدیم. تو کتاب سال اول زندگی کودک شما خوندم که به خاطر اینه که بیدار می شن چهار دست و پا برن . زیاد طول نمکشه خوب میشه انگار. من که همچنان چشمام را می مالم که زودی این عادت از سر دخترم دربره...


من دیگه با این قضیه کنار اومدم مادر!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به برای دخترم می باشد