حنانه حنانه ، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره

برای دخترم

نظرات (6)

مامان ساجده
21 آذر 91 21:48
سلام عزیزم متین تو مسابقه سوگواره محرم آتلیه سها شرکت کرده اگه لطف کنید بیاد تو وبلاگش به آدرسی که هست برید و بهش رای بدید ممنون میشم
مامان محمدمهدی
22 آذر 91 10:30
مبارک باشه.
الهام مامان آوینا
22 آذر 91 13:42
زهرا جون نه ماهگی حنانه جان را تبریک می گم. فکر نمی کردم اپ کرده باشی. اخه چندبار اومده بودم و سرزدم . دیدم اپ نیستی. عکسهای حنانه تو اتلیه قشنگ افتاده. ما که به زور فایل عکسارا از اتلیه گرفتیم!!!!!!!!!! زهرا جون اپم. نظرت را در مورد پست اوینا شبیه کیه یادت نره. مرسی...این بوسم برای حنانهیادم رفت بگم قالب جدید مباااااااااااااارک...
مامان تسنیم
23 آذر 91 12:20
عزیزم ماشاالله داری دس دسی میکنی خاله جون؟؟؟
استخر بادی خوبه؟ماهم بگیریم برای تسنیم؟؟


بله خوبه مامان تسنیم جون، مخصوصا به درد تسنیم جون خیلی میخوره، اگه یه موقع کار داشتین بذارینش توش اسباب بازیاشم بریزین دورش بازی کنه
مامان طهورا عسلی
23 آذر 91 14:46
سلام. دلم براتون تنگ شده بود. کجا بودین؟همش میومد سر میزدم خبری نبود. لطفا میشه شماره و آدرس اتلیه رو به من بدین؟؟؟؟؟


ممنون مامان طهرا جون، سرم گرم بچه داریه، زیاد وقت نمیکنم بیام. عزیزم آدرس سایت آتلیه: www.soha.ir
الهام مامان آوینا
25 آذر 91 14:26
ممنونم زهرا جون از نظرت. استخر بادی اوینا از مال حنانه کوچکتره. من بادش کردم ولی فکر کنم اوینا ازبس با دندوناش استخره رو می خوره فکر کنم در اینده ای نه چندان دور سوراخش کنه...البته بیشتر اسباببازی هاش را می ریزم توش !!!!!!!


این فسقلی ها همه چیز خوارند!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به برای دخترم می باشد