حنانه حنانه ، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره

برای دخترم

نیمه پنهان ماه

1391/10/11 1:40
نویسنده : مادر و پدر
196 بازدید
اشتراک گذاری

اولین بار حدود ده سال پیش بود که اولین جلد از این کتاب ها را خواندم و بعد چند جلدش را عمو سعید خرید و چندتایش را من ، چند سالی بود که دیگر جلد جدیدی را نخوانده بودم  که چند وقت پیش اتفاقی از جلوی انتشارت روایت فتح رد می شدم که دیدم چند جلد جدیدش آمده و خریدم ، الان هم کتاب شهید کاظمی را می خوانم ، واقعا کتاب های زیبایی است ، کوتاه ولی پرفایده ، چندتایش را که فکر کنم 2 بار خواندم و هر بار با لذت ، حنانه جان دوست دارم که شما هم انشاالله بخوانی ، تا بدانی که شهدای ما چگونه بودند ، زندگی هایشان ، هدفهایشان، نحوه برخورد و خلاصه سبک زندگیشان .......

 

پ.ن:البته به دوستان مجرد و حتی متاهل هم توصیه می کنم که این کتاب ها را از دست ندهند ، به کار ما که خیلی آمد ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان تسنیم
11 دی 91 10:42
وااااااای من هم عاشق این کتاب ها هستم. مخصوصا شهید همت فکرکنم اولین بار اول دبیرستان خوندم. 5-6 بار خوندمش...کتابش دست چند نفر چرخیده بود. صفحه آخرش از بس حالت مچاله داشت از گریه های همه اون آدم ها...
مامان محمدمهدی
11 دی 91 11:55
سلام منم یه زمانی هرجلد از این کتابو که میدیدم میخوندم عالی بودن اما نمیدونم چطور شد که فراموشم شدن.از یادآوریت ممنون دوست خوبم
آسمان
11 دی 91 20:55
پیشنهاد مفیدیه...ممنون
نیمه پنهان به روایت همسر شهید منوچهر مدق هم بی نظیره...عاشقانه ای آرام ...


ممنون،هر کدام از این روایت ها شیرینی خاص خود را دارد و بر حسب تشابهشان با زندگی خودمان لذت دوچندانی را احساس می کنیم .. موفق باشین
الهام مامان آوینا
13 دی 91 9:06
من تا به حال این مجموعه را نخوندم ولی پیشنهاد خوبیه. ضمن اینکه دایی کوچکه من هم شهید شدن....خدابیامرزدشون همه رفتگان خاک را


خدا رحمتشون کنه
علامه كوچولو
22 اسفند 91 13:18
سلام من همه جلدهاش رو خوندم شايد باورتون نشه اما همه رو در عرض سه روز اينقد كه جذاب و معنوي بودند بعد مدتي دوباره به عنوان يه كتاب جديد همه رو خوندم !!همشون عالي بودند اصلا نميشه مقايسه كرد شهيد باكري ها به نحوي شهيد كاظمي يه جوري شهيد همت جور ديگه....اما يه شهيدي بود كه اسم پسرشون كميل بود دقيق فاميليش يادم نمونده جالب اينكه گرداوري اون جلد با خود همين اقا كميل بود خودش از مادرش مصاحبه گرفته بود واقعا كتابهاي بي نظيري بودند من هنوز هم عطش دارم كه دوباره بخونمشون....شايد به جرات بشه گفت گرچه كتابهاي طنزي هستند كه به خاطره دقيقه اي خنده خواننده رو جذب ميكننداما همچين كتابي هم هست كه نقطه جذبش در دقيقه اي گريستن و انقلابي كه تو قلبت بوجود مياره بخاطر همه صميمتي كه تو كلماتش موج ميزنه در حد اعلاست!...بركاتش گواراتون


بله واقعا.راستی از سری کتابهای یادگاران هم کتاب شهیداحمدی روشن هم اومده گویا. البته من هنوز نخوندم اما تعریفشو شنیدم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به برای دخترم می باشد