حنانه حنانه ، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره

برای دخترم

ماه یازدهم

1391/10/29 12:59
نویسنده : مادر و پدر
212 بازدید
اشتراک گذاری

دختر کوشولو یاد گرفته اعتراض کنه، قبلا اگر کاری برخلاف خواسته اش انجام می دادم اعتراض نمیکرد و سرش رو با چیز دیگه ای گرم میکرد ولی الان وقتی میخواد ویترین کمدشو نگاه کنه و ذوق کنه اگه از کمد دورش کنم چنان اعتراضی میکنه که نگو!

فندق مامان میگه: نده، نده، نده.... .

دختر کوشولو خیلییی اذان رو دوست داره و از اول تا آخرشو با دقت گوش میده و گاهی وسط اذان از ذوق دست میزنه!!

دلش میخواد وایسه و مدام از من بینوا آویزون میشه تا بلند شه!

با روروئکش میاد توی آشپزخونه و کشو ها رو باز میکنه.

در یخچالو که باز می کنم با دیدن خوراکی ها کلی ذوق میکنه! ای شکمو...

با تاتی رو که عموش براش خریده راه میره.

تاتی

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان محمدمهدی
29 دی 91 22:26
سلام روزهای شیرینی رو میگذرونیداشکر خدا
الهام مامان آوینا
3 بهمن 91 21:21
مبارکش باشه تاتی رو. خیلی وسیله جالبیه به نظرم . ولی مواظب باشید تیزی ای نداشته باشه جاییش که باعث صدمه بشه. من که همش دلم هری میریزه پایین وقتی اوینا دستش را میگیره به روروئک می خواد راهش ببره . به همین خاطر همش مانع این کارش میشم؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!


منم همه اش مراقبشم ولی اکثرا باباش با تاتی رو راهش میبره
الهام مامان آوینا
3 بهمن 91 21:23
زهرا جون در رابطه با غذا دادن به حنانه جون شما مشکل ندارید؟ راستش از ماه دهم با توجه به کارت واکسن بیشترین محدودیت غذایی بر داشته میشه واقعا نمیدونم من از هر غذایی که خودمون ناهار و شام و صبحانه می خوریم باید به اوینا بدم ؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟/// شما چطور با حنانه رفتار می کنید در این زمینه؟؟؟؟؟؟؟؟


عزیزم من اکثرا صبحانه تخم مرغ یا فرنی یا نون پنیر می دم بهش. نهار و شام هم یکیشونو از غذای خودمون میدم البته کاملا لهش می کنم و یکیشونو سوپ ماهیچه یا سوپ مرغ براش درست می کنم
الهام مامان آوینا
4 بهمن 91 13:15
زهرا جان یه سوال دندان پزشکی دارم برای اوینا. اوینا دندون بالاش که نیش زده پوست لثه اش اویزون شده و هنوز کنده نشده. به نظرتون ببرمش پیش دندان پزشک یا نه؟ نگرانیم بیمورده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


مشکلی نیست عزیزم. لثه ی بچه ها قابلیت ترمیم خیلی زیادی داره، ولی کلا برای اولین چکاپ دندانپزشکی، یک سالگی وقت مناسبیه که ببریدش یه متخصص دندانپزشکی کودکان ببیندش
آسمان
7 بهمن 91 18:02
آفرین به عمو چه وسیله کاربردی و خوبی خریده.


بله واقعا ولی موقع استفاده باید خیلی مراقب بود
آسمونی
2 اسفند 91 2:57
خدا حنانه رو در پناه خودش حفظ کنه و به شما توفیق تربیت صالح ترین بنده خودش و عنایت کنه... تو روزای مادرانه ات برا منم دعا کن عزیزم امشب همه ی وبلاگتو خوندم...دعا کن منم چند ماه باقیمونده ی میزبانی رو به بهترین نحو بگذرونم و مراقب همه چیز کودکم باشم....


انشاالله به سلامتی کوچولوتون به دنیا بیاد و بنده ی صالح خدا باشه.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به برای دخترم می باشد