حنانه حنانه ، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

برای دخترم

یار نه بار

1391/11/10 10:42
نویسنده : مادر و پدر
224 بازدید
اشتراک گذاری

خدا رو شکر حرم به نسبت خلوت بود و می شد کمی جلوی ضریح ایستاد و یک دل سیر با آقا بود، صحبت کرد ، دعا کرد .... خلاصه صفا کرد ..... موقع دعا مثل همیشه یکی از خواسته ها سرباز امام بودن، بود،
اما ..... از خودم خجالت کشیدم ..... به قول حاج اقا قاسمیان،" امام یاری مثل مالک می خواهد ، که در موردش گفتند مالک و ما مالک... چی بودی مالک .... اگر کوه بودی ، کوه با صلابتی بودی و ......" و من چطور ؟؟؟؟؟ ...... اما مثل همیشه هر خوفی همراه با رجاء بود... امید اینکه شاید بتوانم حداقل فرزندانی داشته باشیم که یار و واقعا یار امام باشند ، کسی باشند که باری از دوش امامشان بردارند خلاصه کسی باشند که امام به آن افتخار کنند ......  انشاالله..... به یاد خیلی از دوستان و فزندانشان هم بودم ( از نی نی های به دنیا نیامده آسمان یا مهدی گرفته تا مطهره ، طهورا ، آوینا ، امیرحسین و تسنیم و محمد مهدی و ............)  و برای آنان هم همین را خواستم تا انشاالله نسلی باشند که بتوانند با یاری امامشان سبب تعجیل در ظهور شوند ....

پ.ن: سالروز ولادت پیامبر اعظم (ص) و امام صادق (ع)  برای ما خاطرات شیرینی رو به همراه داره و یادآور عهد بزرگی است که باهم و با خدا بستیم   ، انشاالله عهدی که در آن روز بستیم با تبرک و استمداد از آن دو نور همچنان محکم و استوار بماند به مدد یاری و دعای خیرشان... این عید بر همه مخصوصا بر مادر خانه مبارک باشد ......

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

زینب السادات(مامان تسنیم)
10 بهمن 91 1:34
مرسی که دعامون کردی من همش همینایی که نوشتی تو ذهنمه بعضی وقتا خجالت میکشم برای فرج دعا کنم بس که خودم گناه میکنم...
آسمان
10 بهمن 91 13:36
ممنون خاله جونی که برای ما هم دعا کردین
ان شاء الله اولاد و ذریه هممون در رکاب حضرت صاحب(عج) باشن ...
سالگرد ازدواجتونم مبارک


ممنون.
انشالله که همینطور باشه
مامان طهورا عسلی
10 بهمن 91 15:16
سلام ممنون. این بهترین هدیه ای بود که در این عید بزرگ گرفتم. زیارت فبول.


سلام. قبول حق باشه
آسمونی
11 بهمن 91 22:42
فکر کنم عمو جونی دعا کردنا! زیارت دو یار وهمراه مبارک البته زیارت حنانه جونی هم همینطور



بله درست فکر کردین;-)

اسمونی
12 بهمن 91 7:14
ببخشید زیارت قبول


ممنون. خیلی التماس دعا داریم


مامان محمدمهدی
13 بهمن 91 8:43
سلام
منم همیشه از اینکه دعا کنم برای سربازی امامم خجالت میکشم.
انشاءالله دعاتون در حق بچه ها اجابت شه و یار امام برحقشون باشن هنگامه ظهور.آمین
زیارتتون هم قبول و مرضی حضرت حق


انشاالله ....
الهام مامان آوینا
14 بهمن 91 0:36
سلام. زهرا جوووووووووووووون واقعا ممنونم از اینکه دعاموووووووووون کردی. واقعا وقتی خوندم خیلی احساس جالبی بهم دست داد. احساس کردم دیگه برام تنها یک دوست مجازی نمیتونی باشی و فراتر از اون هستی عزیزم.... زیارتتون قبول باشه مهربوووووووووووونم....پیوندتون هم ابدی


ممنون مامان گل آوینا خانوم
بابای امیرحسین
22 بهمن 91 22:49
من هم تازه مشرف شدم. به یادتون بودم و دعا کردم! راستی می بینم که شماهم مشکاتی هستین!


زیارت قبول انشاالله .ممنون که دعا کردین. مشکاتی که نه ولی از دوران دبیرستان جلساتشون رو میرفتم
بابای امیرحسین
22 بهمن 91 23:22
کم سعادتیم برادر. تازه امتحانمو دادم دارم یکم نفس میکشم!
پس مفیدی هستیا!!! شایدم سورش! می بینی گیر دادما!!
نه من مشکات نمیرم منتهی از دوستانم زیاد میرن...


خسته نباشی با امتحانها. نه عزیز هیچکدوم.

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به برای دخترم می باشد