حنانه حنانه ، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره

برای دخترم

سوال و جواب

1391/11/14 1:08
نویسنده : مادر و پدر
246 بازدید
اشتراک گذاری

حنانه جان ، در کودکی به خودم می گفتم که آیا می توانم امروز گناه نکنم ؟؟ بعد جواب می دادم این که کاری ندارد ، امروز کار بد نمی کنم......

امروز از خودم می پرسم ، آیا می شود امروز گناه نکنم ؟؟؟؟ و جواب : .................

پ ن :اما دوست دارم وقتی شما به این سن می رسی بگویی : این که کاری ندارد ، امروز خلاف رضای خدایم کاری نمی کنم....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان محمدمهدی
14 بهمن 91 8:33
انشاءالله روزهای عمرش همیشه سرشار از عطر حضور پروردگارش باشه
زینب السادات(مامان تسنیم)
15 بهمن 91 12:20
مسئله ایست برای من جواب این سوال که چطور تربیتش کنم که اون طور که گفتی جوابم را بدهد
الهام مامان آوینا
15 بهمن 91 14:41
زهرا جووووووووون مطلب خیلی اموزنده ای گذاشتی عزیزم...
مامان تسنیم
16 بهمن 91 8:16
یک ماه بیشتر به تولد خانوم گلتون باقی نمونده
اتمام یازدهمین ماه زندگیش مبارک


ممنون مامان گل
مامان طهورا عسلی
17 بهمن 91 0:17
وای بر من.......
نه اینکه تربیت درستی نمیکنم. بلکه با کج رفتاری هایم در مسیر هدایت اهل بیت برای فرزندم پارازیت هم ایجاد میکنم


برای همدیگه دعا کنیم تا بتونیم بچه هامونو درست تربیت کنیم. انشاا...
مامان طهورا عسلی
5 اسفند 91 0:18
ای وای پس کجایی شما؟


همین نزدیکی ها :-)
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به برای دخترم می باشد