حنانه حنانه ، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

برای دخترم

یازده ماهگی

1391/11/17 12:19
نویسنده : مادر و پدر
260 بازدید
اشتراک گذاری

حنانه جانم، وقتی دلم از دنیای آدم بزرگها می گیرد کافیست به چشمانت نگاه کنم تا سیراب شوم از یک دریا صداقت ناب، دستان کوچکت را که در دستانم می گیرم تازه می فهمم چقدر دلتنگم برای پاکی گم شده ی درونم، تو بوی بهشت می دهی مادر، گریه هایت و خنده هایت همه معصومیت را فریاد می زنند، دلم تنگ است برای بی ریا بودن، دلم تنگ است برای دیدن چشمانی که هرگز دروغ نمی گویند برای همین است که این روزها دوست دارم به چشمان زیبایت خیره شوم ...

یازده ماهگی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

مامان فتانه
17 بهمن 91 12:30
چه دخملی نازی دارین خانمی....یازده ماهگیش هم مبارک...به ما هم سری بزنید
الهام مامان آوینا
17 بهمن 91 12:35
سلام. زهرا جون مطلبت واقعا زیبا بود واقعا چشمای بچه ها ادم را به دنیای دیگه ای سوق می ده.... زهرا جون احساس می کنم اوینا هم تقریبا هم قد حنانه باشه..... قدحنانه جون چنده؟ اوینا تقریبا 70 هست ...من اساس می کنم قدش کوتاهه... البته از سمت پدری قد کوتاه هستن...


حنانه 72 هست مامان آوینا کوشولو
الهام مامان آوینا
17 بهمن 91 17:37
زهرا جون روش زده برای +1 سال... منتها موقع خرید من دنبال اسباب بازی های زیر یکسال بودم پارسال تو نمایشگاه اسباب بازی بعد از مسئول غرفه پرسیدم گفت تقریبا 10 ماه به بعد استفاده می کنن...


ممنون از پاسختون
آسمان
17 بهمن 91 18:14
آخ ناز بشی دخمل خوش خنده ومهلبون
مامان طهورا عسلی
17 بهمن 91 20:37
چقدر ماشاالله حنانه بامزه شده. از فردا باید برم سرکلاسم . دعا کنید خدا کمک کنه بتونه با این وضعیت کنار بیاد......


انشاالله خدا به هممون کمک میکنه مثل همیشه
مامان محمدمهدی
18 بهمن 91 8:29
همین صداقتشونو که مارو دلبسته و وابسته خودشون میکنه!کاش قدر خوبی ها و زیباییهای خودشونو همیشه بدونن و وقتی بزرگ میشن آلوده ش نکنن و مثل ما دچار حسرت نشن.


واقعا...
دوست
19 بهمن 91 23:49
واي خداي من چقدر ناز و معصومه اين دخملتون خدا نگهدارش باشه.
زینب السادات(مامان تسنیم)
22 بهمن 91 1:44
چقدر خوردنی شده گلمون زهرا جون به مهمونای تولد بسپر حواسشون باشه جای کیک نخورنش من که اگه بودم اول حنانه را حسابی میخوردم بعد میرفتم سراغ بقیه
مامان طهورا عسلی
23 بهمن 91 0:46
تولدت پیشاپیش مبارک عزیزم اووووووووووووووووووووووووووول
الهام مامان آوینا
25 بهمن 91 1:38
پایان یازده ماهگی حنانه جون را تبریک می گم...اغاز اخرین ماه سال اول زندگیت مباااااااااااارک...


خیلی ممنون عزیزم
سارا
26 بهمن 91 23:37
سلام زهرا جون خدا دخمل نازتو برات نگهداره سالم و خنده رو. زهرا جان برات دو تا ایمیل فرستادم. حتما زودتر ببینشون. منتظر پاسخت هستم. پیشاپیش هم خیلی خیلی تشکر می کنم.
مسیحا بانو
27 بهمن 91 15:05
چه دخمل نازی داری!
چه قدر خوردنیه!
خدا حفظش کنه....منم اسم حنانه رو خیلی دوست دارم
دلم خیلی نی نی می خواد....واسه منم دعا کن که خدا بخواد...


انشاالله خدا یه نی نی ناز و سالم به زودی بهتون بده
مامان( فاطمه، گل بابا)
29 بهمن 91 16:01
سلام. ماشاءالله خدا براتون حفظش کنه ومایه نور چشمتون قرارش بده. به ما هم سربزنیین خوشحال میشیم. با اجازه لینکتون کردم[
سلام. خیلی ممنون مامان فاطمه گلی
بابای امیرحسین
29 بهمن 91 22:40
خصوصی برای پدر حنانه خانوم گل!!!!
بابای امیرحسین
30 بهمن 91 18:52
چه تریپ خصوصی برداشتیم من و بابای حنانه! همش که نمیشه بانوان برای هم خصوصی بذارن!
جواب سوالات دکتر مصطفی:
سوال اول:آره
سوال دوم:11
به این میگن نظر خصوصی عمومی!!


بله پس چی !همش که نممیشه اونجوری باشه
راستی پس کلی با هم فامیل دراومدیم
سارهـــ.
1 اسفند 91 13:35
خدا این بهشت های کوچک توی خونه هامون رو برامون حفظشون کنه
بابای امیرحسین
1 اسفند 91 17:08
اِ مصطفی! خودتی! الان شناختم!پسر چقدر عوض شدی؟! موهات چرا ریخته؟! ای بابا روزگارو میبینی؟! بابا خیلی وقت بود ازت خبر نداشتم! عجب گلی زدم به تیمتون! یادش بخیر؟!! راستی منکه تو تیم فوتبال نبودم! پس منکه هنوز نشناختم؟!


معلوم شد اهل فوتبال نیستی !
الهام مامان آوینا
2 اسفند 91 16:56
نیستی زهراجون؟؟؟؟؟ اپ نمی کنی؟؟


سلام عزیزم. یه کم سرم شلوغ بود. آوینا جون خوبه؟
مامان( فاطمه، گل بابا)
10 اسفند 91 15:57



ممنون بابت این همه گل
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به برای دخترم می باشد