حنانه حنانه ، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

برای دخترم

عشق کوچولو

1391/12/14 7:53
نویسنده : مادر و پدر
266 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز مادر، حنانه جانم، خوب یادم هست ساعت 6 و پنج دقیقه ی صبح روزی را که پاهای کوچولویت را گذاشتی توی این دنیا و بوی بهشت را با خودت برایمان به ارمغان آوردی. 14 اسفند سال پیش، وقتی ساعت 5 صبح از خانه روانه ی بیمارستان می شدیم صدای اذان صبح در گوشمان می پیچید، من بدون حتی ذره ای نگرانی وارد بیمارستان شدم، در دلم شیرینی زیباترین دیدار زندگی ام را حس می کردم و همه ی وجودم لبریز از شادی بود، وقتی در اتاق عمل تو را نشانم دادم، وقتی اولین بار دیدمت تا ابد عاشق نگاهت شدم، اولین بار که شیره ی جانم را تقدیمت کردم تا ابد مهرت را در قلبم جای دادم و آرزوی زندگی ام را آرامش بی نهایتت قرار دادم ... خدایا نگهدار گل زندگی ام باش ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

لاله
14 اسفند 91 11:46
حنانه جان تولدت مبارک عزیزم
مامان محمد پارسا
14 اسفند 91 12:27
تولد تولد تولدت مبارک انشالا تولد 120 سالگیت خاله جوووووووووووووون
مامان محمدمهدی
14 اسفند 91 13:05
به به مبارکا باشه.انشاءالله یروزی خبر عروسیشو اینجا بخونیم

ممنون

مامان سونیا
14 اسفند 91 16:26
```````` * ` ` * ` ` * '```````` 0 ` ` 0 ` ` 0 ```````` ||___||___|| ```` * ` {,,,,,,,,,,,,,,,,,,,} ` * ```` 0 ` {/\/\/\/\/\/\/\/\} ` 0 '```_||_{_______”_____}_||_ ```{/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\} ```{,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,} ```{/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\} ```{_____________”________}
سودابه
14 اسفند 91 20:03
تولد تولد تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک هورررررررررررررررررررررراااااااااااااااااااا: از طرف من و نوهای گلم محمد متین و محمد مانی
مامان طهورا عسلی
15 اسفند 91 0:23
مبارکه عزیزم..........................

یادمه شما اولین نفری بودی که تبریک گفتیا، نگی یادم نیست

الهام مامان آوینا
15 اسفند 91 14:07
یکسالگیت مبااااااااااااااااااااارک حنانه دوست داشتنی و عزیز....زهرا جون چقدر عکس کم می گذارید؟؟؟؟؟؟؟؟


ممنون خاله جونی! دیگه اسباب کشی و درس و .... نمی ذاره خیلی به کارام برسم
الهام مامان آوینا
15 اسفند 91 14:09
خونه جدیدتون مبااااااااااااارک.. انشاا... بهترینها براتون تو خونه جدید رقم بخوره زهرا جان///

ممنون ، انشاالله

آسمان
15 اسفند 91 15:44
تولد 1 سالگیت مبارک باشه فرشته خوشگل و نازنازی

ممنون مامان محمد صالح کوشولو

بابای امیرحسین
15 اسفند 91 16:22
تولد این فرشته آسمونی مبارکتون باشه
انشالله زیر در مسیر آقا امام زمان(عج) زیر سایه شما والدین بزگوار بزرگ بشه.

سلامت باشین ،ممنون، انشاالله این نسل، نسلی باشند که در رکاب امامشان قرار بگیرند
بابای امیرحسین
15 اسفند 91 16:25
راستی مصطفی چه زود گذشت! یه سال گذشت بابا شدیا!!!
سمت ما اومدی به ما هم سر بزن!{خونه پدربزگ محمدصالحو میگما!!}

آره واقعا!اصلا باورم نمیشه که یکسال گذشت ،چشم حتما انشاالله راستی کدوم پدربزرگ ؟پدر پدر یا پدر مادر؟

مامان طهورا عسلی
16 اسفند 91 23:57
من از اولش هم میدونستم شما باهوشی

بله دیگه

بابای امیرحسین
17 اسفند 91 1:10
خصوصی برای بابای حنانه خانوم یکساله از تهران!!


پس لو رفتیم! آره دقیقا ، دنیا خیلی کوچیکه ، اندازه یه مدرسه ولی قبول نیست ما اندازه شما زرنگ نبودیم !
مامان تسنیم
17 اسفند 91 8:26
خیلی دیر شده ولی خیلی خیلی خیلی مبارک باشه یک سالگی گلت
ان شاالله یک سالگی نوه و نتیجه ها

ممنون خاله جونی.... انشاالله
خاله مژی
17 اسفند 91 22:47
تولد حنانه جونم مبارک باشه زهرا جون ببخشید که با تاخیر تولد دختر گلتو تبریک گفتمخیییییییییییلی دوستش دارم از طرف من ببوسش

سلام خاله مژی مهربون; دلم برات یه ذره شده; شنیدم رفتی تهران خبری از ما نگرفتی; ممنون عزیزم; حنانه و مامانشم خیلییییییی دوستت دارن
خاله مژی
18 اسفند 91 21:50
من همیشه سراغتو میگرم زهرا جونمدل منم یه نقطه شده ایشالا زودتر بتونم ببینمت


انشاالله خاله ی مهربون حنانه و آبجی عزیز خودم
ستاره
19 اسفند 91 23:13
قدر این عشق الهی رو بدونید خوش به حال حنانه خانم با این بابا مامان خوبش ! الهی زنده باشه به حیات محمد وآل محمد.

انشاالله....
سارا
5 فروردین 92 11:24
خدا حفظش کنه. انشاالله همیشه سالم باشه و در کنار شما.
اون لحظات ناب، اینقدر خاص هستند که همین دو سه خط هم می تونه قلب آدم رو دگرگون کنه.


ممنون ، خدا مطهره کوچولو رو هم برای شما حفظ کنه

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به برای دخترم می باشد