حنانه حنانه ، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

برای دخترم

چشمهایش

1391/12/19 0:02
نویسنده : مادر و پدر
271 بازدید
اشتراک گذاری

حنانه جانم ، نوشتنش کمی سخت است اما باید نوشت ، باید گفت و باید شنید......کاش می شد صندوقچه ای پنهانی داشت ، کاش می شد بانکی بود  و صندوق امانتی داشت تا این گوهر ناب را در آن مخفی می کردم .... معصومیت چشمهایت را در کجا پنهان کنم تا برای همیشه همینطوری خالص و زلال بماند ، دست نخورده و پاک .... خداوندا میترسم نکند این گرد و غبار شهر، آلوده کند این معصومیت را......کاش میشد تابلو زیبای بزرگی کشید و در مقابل چشمانت قرار داد تا غیر از آن را نبینی ..... کاش میشد بعضی خیابان ها را ندید .......بعضی آدم ها را ندید ..... هر چند میدانم نمیشود اما خداوندا خودت این معصومیت را حفظ کن با تمام این شرایط .... به قول حاج آقا دولابی خلوت در جلوت.... یعنی با وجود این همه شلوغی باز هم تنهاییت را با خدا حفظ کنی ، کار مهم این است ، امیدوارم بتوانی.........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان طهورا عسلی
19 اسفند 91 0:43
باور کن از دیدن بعضی چیزها قلبم درد میگیره....

بیچاره این بچه ها...
مامان تسنیم
19 اسفند 91 8:34
کاش میشد...تو این زمونه خیلی سخته ولی کاش بچه هامون بتونن معصوم بمونن...

انشاالله ، ولی ترسم از این است که نکند ما هم خودمان نقشی در این آلودگی داشته باشیم ....
دوست
19 اسفند 91 14:10
انشالله اگه بتونیم تو خونه هامون حریم خدارا پاس بداریم ودست کوچولوهامونو تو دست اولیای خودش بذاریم با لطف وعنایتش میشود
الهام مامان آوینا
23 اسفند 91 12:57
همیشه قبل از اینکه اوینا بدنیا بیاد وقتی که می دیدم جامعه امون را با خودم می گفتم نمی گذارم اصلا اوینا بیاد از خونه بیرون سعی می کنم به بهترین نحو ممکن تربیت بشه ... نمی گذارم حتی کوچکترین حرفهای بی ادبی و کوچکترین زشتی ها را ببینه ... منتها الان می بینم ناگزیر و ناچار هستیم که این ها این حرفها را بشنون و این زشتیها را ببینن... نمی دونم ولی خیلی من هم نگرانم ... با خودم می گم من نهایت تا 7 سالگی میتونم اوینا را حبس خانگی از لحاظ دیداری و شنیداری کنم ..منتها بعدش تو مدرسه باید چه کرد... به همین خاطر باید این حرفها را بشنون و این زشتیها را ببینن.. باید ما انقدر قوی بارشون بیاریم که کمترین تاثیر پذیری را از محیط اطراف از بابت زشتیه داشته باشن... خدایا خودت کمکمون کن خودت که می دونی تو دلامون چی میگذره....

انشاالله با توکل بر خدا بتوانیم آنها را درست تربیت کنیم که دچار لغزشی نگردند و مثل کودکیشان پاک بمانند....

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به برای دخترم می باشد