حنانه حنانه ، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره

برای دخترم

بدون عنوان

1390/11/11 18:08
نویسنده : مادر و پدر
209 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز پیش تولدم بود دختر گلم، البته چون سوم بهمن توی ایام شهادت پیامبر و امام رضا افتاده بود تولدم رو چند روز بعدش گرفتن، دستشون درد نکنه، بابا مصطفی و عمه زهرا که حسابی منو سورپریز کردن! نسرین و لیلا جون رو دعوت کرده بودن طبقه ی پنجم و به من چیزی نگفته بودن، حسابی سورپریز شدم...دختر گلم این اولین جشن تولدمه که شما توش هستیقلب روی کیکم رو هم از طرف شما عزیزم نوشته بودن: مامان زهرا جون تولدت مبارک...

مامانی و بابا احمد و خاله مریم هم از تبریز اومده بودن...بابایی یه عطر خوشبو بهم کادو داد، مامانی و بابایی یه چادر خوشگل، مامان ریحانه و بابا حمید یه جفت گوشواره، عمه زهرا هم یه کیف پول ناز...نسرین و لیلا هم چند تا تابلوی خوشگل...دست همه شون درد نکنه...ولی یه کادویی خیلییییییییی بهم چسبید، اونم یه کارت تبریک بود که بابایی بعدا بهم دادن که عکس یه مامان روشه با یه نی نی توی بغلش...خیلییییی نازه...یه چیزای نازی هم بابایی توش نوشته که با خوندنشون یه عالمه شادی میاد توی دلم...

بابایی دختر گلم و همسفر عزیزم...دوستت داریم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ملیکا
11 بهمن 90 21:30
سلام تولدتون مبارک منم تولدم 7 بهمن بود تولد هر دوتامون مبارک عاشقانه هایتان مستدام امیدوارم همیشه خوشحال باشید با اجازتون شما رو لینک کردم باعث افتخاره اگه منو لینک کنید دختر من 8 ماهه هست
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به برای دخترم می باشد