حنانه حنانه ، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره

برای دخترم

بدون عنوان

1392/6/4 10:39
نویسنده : مادر و پدر
261 بازدید
اشتراک گذاری

ماه را توی آسمان دیده ای، دست کوچولویت را دراز کرده ای طرفش و با لحن آمرانه ای می گویی "بده"! حالا ماه از کجا پیدا کنم بدهم دستت نمی دانم

پ.ن: این روزها هر چیزی برایت نقاشی کنم یا هر چیزی توی کتاب ببینی می گویی بده! چند روز پیش مجبور شدم توپ و قلب و ستاره ای را که برایت نقاشی کرده بودم  با قیچی از دفتر جدا کنم و بدهم دستت،  یعنی تا این حد!

تاب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان تسنیم
4 شهریور 92 10:43
چه درخواستهایی داره این دخمل ما


واقعا!
مامان محمدمهدی
4 شهریور 92 11:07
خانوم
یعنی چی این عکسارو میزارید دل ما بی دخترارو میبرید؟!!


خب خیلی دوست دارین یکی بیارین دیگه :-)
مامان طهورا عسلی
5 شهریور 92 12:11
قربون این صافی و صداقت بچه ها برم



الهام مامان اوینا
7 شهریور 92 0:31
چه جاااااااااااااالب... ولی من همچین حرکتی هنوز از اوینا ندیدم.. اوینا به بده میگه دده..میگه ابه دده .. یا ممم ده..
زهراجون اخرین باری که حنانه را قد و وزن کردید کی بود و چند کیلو بود؟
میشه از نحوه تغذیه اش برامون بنویسی..منظورم اینه که غذاهای خاصی هنوز هم براش درست میکنید یا اینکه نه کلا غذای سفره؟؟؟؟؟؟؟


17 ماهگی وزنش 10 بود، یه مقدار وزنش کمه ولی مشکلی خداروشکر نداره. غذا هم خوب میخوره ولی چون خوب نمیخوابه فکر کنم خوب وزن نمیگیره. اغلب روزها غذای سفره میدم بهش مگر روزایی که غذای خاصی داشته باشیم که نتونه بخوره، اون وقت همون سوپ خودشو واسش درست میکنم
آسمان
8 شهریور 92 23:38
چه در خواست های خلاقیت پروری

ممنون بابت راهنماییات عزیزم


خواهش می کنم مامان مهربون
مامان محمدمهدی
9 شهریور 92 13:18
خب من از کجا بدونم دومی دختر میشه؟ اگ پسر شد دوباره چی؟ اگه تضمین میدی شما بیارم؟!


خب اگه پسرم بشه واسه ما خیلی عالی میشه، میایم خاطرات شیرین زبونیاشو میخونیم کیف میکنیم!
فرشته
14 شهریور 92 14:02
سلللللاااااااااااااااااااااام الهی من قربون این دختر کوچولو برررررررررررمممم
مامان تسنیم
16 شهریور 92 8:46
روزت مبارک حنانه عزیزم


ممنون مامان مهربون
مرجان
16 شهریور 92 14:56
وای ماشالله چه بزرگ شده این گل دختر!
خیلی وقت بود اینجا نیومده بودم اصلا گم کرده بودم آدرس اینجارو... مادر دندانپزشک یا دندانپزشک مادر!


ولی ما شمارو گم نکرده بودیم:-)
ساره دختر خاله نفس
19 شهریور 92 0:22
سلام وب خوبی دارید به وب ما هم سربزنید.لطفا برای 4 تا پست جدید مون نظر بدید چون تعداد نظراتمون خیلی کمه ممنون میشم.با تبادل لینک موافقید؟؟
سارا
20 شهریور 92 0:02
ماشالا. چقدر خانوم شده این دخمل ناز شما. خدا حفظش کنه برات.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به برای دخترم می باشد