حنانه حنانه ، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره

برای دخترم

بدون عنوان

1391/1/21 20:16
نویسنده : مادر و پدر
194 بازدید
اشتراک گذاری

یادم باشه

من مسئول تربیت دخترم هستم و خودم در این مورد تصمیم گیری می کنم. 

نمیخوام جزو مادرهای با اعتماد به نفس ضعیف باشم که نمیتونن خودشون در مورد نگهداری و تربیت فرزندشون تصمیم گیری کنن.

از پیشنهاد دیگران در مورد تربیت و نگهداری دخترم استقبال می کنم ولی در صورتی که از نظر من و پدرش درست نبود با احترام ردش می کنم حتی اگر از سوی نزدیکترینهایم باشد.

طوری رفتار نمی کنم که دخترم بین خانواده ی من و پدرش، یکی را ترجیح دهد (کاری که اکثر مادرها انجام می دهند!).

هیچ کس حق ندارد بر خلاف میلم دخترمو از بغل من بگیرد مگر اینکه خودم بخوام.

من باید شاد باشم تا دخترم شاد باشد. حنانه ام مادر غمگین و افسرده نمی خواهد.

تا بعد...

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به برای دخترم می باشد