حنانه حنانه ، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره

برای دخترم

بدون عنوان

1391/3/31 11:44
نویسنده : مادر و پدر
221 بازدید
اشتراک گذاری

خوابیده ای، به گمانم خواب بهشت را میبینی، کنارت روی زمین دراز میکشم، سیر نگاهت میکنم،  آنقدر آرام خوابیده ای که دلم می خواهد خودم را در آغوشت جای دهم، دلتنگم، با انگشتان کوچکت اشکهای روی گونه ام را پاک میکنم و با دستانت موهایم را نوازش میکنم، راستی می شود این یک شب را تو برایم مادری کنی؟!...

خوابیده ای، به گمانم خواب بهشت را می بینی، کنارت روی زمین دراز می کشم، سیر نگاهت می کنم، آنقدر آرام خوابیده ای که دلم می خواهد خودم را در آغوشت جای دهم، دلتنگم، با انگشتان کوچکت اشکهای روی گونه ام را پاک می کنم و با دستانت موهایم را نوازش می کنم، راستی می شود این یک شب را تو برایم مادری کنی؟!...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان طهورا عسلی
5 تیر 91 10:19
وای خدا چه دختر نازی........ چه مادر با احساسی......... خدا شما رو به هم ببخشه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به برای دخترم می باشد