حنانه حنانه ، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره

برای دخترم

بدون عنوان

1391/4/1 19:44
نویسنده : مادر و پدر
184 بازدید
اشتراک گذاری

گفتم: در هیاهوی کدام خیابان خاکستری گمت کرده ام و در پیچ کدام جاده ی بن بست گمم کرده ای نمی دانم. عشق من در لابلای برگ های آن کتابها مدفون شده. گفتی: بگرد، پیدایش خواهی کرد. گفتم: رمقی ندارم، دستهایم ناتوانند، هرچه می جویم روزنه ای نمی یابم. گفتی: دیگر تو را نمی شناسم. تو کیستی؟ گفتم: من عروس رویاهای توام، آن تور سفید و آن تاج نقره فام را به خاطر می آوری؟ گفتی: راستی حال دلت چطور است؟ گفتم: دلم عجیب تشنه است، تشنه ی دیدارت. قطره ای آب می نوشانی ام؟...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان آوینا
3 تیر 91 12:24
سلام. دخترامون همسنن.من شما را لینک کردم . خوشحال میشم از نظرات هم استفاده کنیم....
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به برای دخترم می باشد