حنانه حنانه ، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره

برای دخترم

خاطرات این روزهایت

1391/9/11 0:05
نویسنده : مادر و پدر
163 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازنینم، حنانه ی مادر، یاد گرفته ای بگویی نه نه نه نه، د د د د، گاهی م م م و ب ب ب هم میگویی. فهمیده ام که دست زدن یک رفتار اکتسابی نیست چون تو بدون آموزش ما وقتی ذوق می کنی دستهای خوشگل کوچولویت را به هم میزنی و تکان میدهی. یادگرفته ای وقتی می گویم "حنانه دس دس دس"، دست بزنی. وقتی می گویم حنانه "بچه شیعه" رو بخونم؟ به سمت لپ تاپ نگاه می کنی و دستهایت را تند تند تکان میدهی و لبهایت را یک طوری می کنی که میخواهم یکجا قورتت بدهم! لالایی ات شده شعر "من بچه شیعه هستم". وقتی مامانی چادرش را سر می کند می دانی می خواهد برود "ددر" و دستهایت را به سمتش دراز می کنی تا تو را هم با خودش ببرد.

تنها یک مادر می تواند بفهمد این تجربیات چقدر شیرین اند و ثبتشان برای یک مادر چقدر لذت بخش است گرچه این جزییات برای کسی که تجربه اش نکرده چیزی جز خاطرات ملال آور نیست.

حنانه ی من، عاشقانه دوستت دارم ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان محمدمهدی
12 آذر 91 13:01
آخی دلتنگ روزهای بچگی محمدمهدی شدم با این توصیفاتتون
زینب السادات(مامان تسنیم)
12 آذر 91 23:49
عزیزم ماشاالله ببوسش این دخمل ناز و خوشگلتو
الهام مامان آوینا
17 آذر 91 0:44
ماشاا... هزار ماشاا... به جون حنانه جان باشه.... دیر اومدم احتمالا دیگه حنانه الان ما ما و با با را هم میگه زهراجون....
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به برای دخترم می باشد