حنانه حنانه ، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره

برای دخترم

کمی خودخواهانه

1391/9/27 7:59
نویسنده : مادر و پدر
179 بازدید
اشتراک گذاری

زیباییش وصف ناپذیر است زمانی که حنانه بغل کسی باشد و وقتی تو را می بیند ذوق می کند و دستانش را برای در آغوش کشیدنش به سوی تو باز می کند ، و یا اینکه وقتی بغل توست و کسی می خواهد بغلش کند چشمانش را محکم می بندد ! و  خودش را محکم به تو می چسباند و کمی هم آژیر مخالفت سر می دهد، هر چند کمی خودخواهانه است ، ولی خوب است ....

 

پ.ن : البته در اکثر مواقع  اگر آن کس مادر باشد حنانه خانوم پدر را .... بله ..... 

- این مورد هم مثل هر اصل و قانون دیگری در طبیعت ، دارای موارد استثنا هم هست ، بنابراین گاهی اوقات هم که برای فخر فروشی بدیگران این حرکت را انجام می دهید، مواظب باشید ، احتمال ضایع شدنتان را هم در نظر بگیرید!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

هیراد و عمه لیلاش
27 آذر 91 8:52
سلام به دوست جونی عزیزم یه خواهش کوچولو از شما دارم من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها شرکت کردم ممنون میشم که به عکس من رای 5 امتیازی بدید لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
مامان محمدمهدی
27 آذر 91 9:08
کلاً بچه ها تو کار ضلیع کردنن،خبر دارید که؟
مامان طهورا عسلی
28 آذر 91 19:27
واقعا..........
طفل معصوم
4 دی 91 1:08
همه مادرها به اين خودخواهي ها گاهي احتياح دارند
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به برای دخترم می باشد