حنانه حنانه ، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

برای دخترم

امتحان

1392/9/3 17:10
نویسنده : مادر و پدر
487 بازدید
اشتراک گذاری

مدتی ست اگر وقت کنم و سری به فضای مجازی بزنم حتما می روم سراغ وبلاگهای مادرانی که کودکان بیمار دارند، آنهایی که بچه ی CP دارند، می خوانم و زجر می کشم و اشک می ریزم و باز هم می خوانم، بعد افسرده می شوم و در لاک خودم فرو می روم و محمد مصطفی که از سر کار می آید فکر می کند از دست او آزرده ام. نمی دانم این خودآزاری های من تا کجا ادامه خواهد داشت. بعد فکر میکنم چقدر مادران این بچه ها قوی هستند، شاید هم قوی نباشند ولی مگر کار دیگری ازشان برمی آید؟ بعد از خودم بدم می آید، بچه ای دارم که خدا را صد هزار مرتبه شکر سالم است و زندگی آرامی دارم. من کجای دنیا ایستاده ام؟ آن آدمها امتحانشان معلوم است و دارند امتحانشان را چه خوب و چه بد پس می دهند. من هم حتما دارم امتحان می شوم. با این وضعیتی که الان در آن هستم دارم امتحان می شوم. نمی دانم خدا چطور امتحان هر کس را تعیین می کند، فقط می دانم که شانه های من زیر بار امتحانهای آن چنانی می شکند ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان طهورا عسلی
4 آذر 92 0:02
چه نوع بیماری هست؟؟؟؟ فلج مغزی
مامان طهورا
6 آذر 92 23:50
سلام. به روز شدیم ....
مامان محمدمهدی
8 آذر 92 10:30
اینطوری که خودتونو خیلی اذیت میکنید؟ خدارو شاکریم بخاطر نعمت فرزندان سالم، الحمدلله خداروشکر
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به برای دخترم می باشد